úterý 4. června 2013

Můj blog - Blogger - 6. Kapitola - Stránky část 2/2

Další díly najdete v rozcestníku.
   V minulém díle jsme si ukazovaly jak zveřejnit stránky. Stránky se dají upravovat přes šablonu, ale bohužel nejde upravit přímo jak se vám to líbí.
   Tady máte video v angličtině při kterém se dá snadno i bez zvuku pochopit jak se to dělá.

Jak ale vytvořit efekty?

   Video nahoře je sice moc hezké, ale bohužel když najedeme myší tak se obrázek nezmění. Je to prakticky skoro nepotřebná věc, ale pro design vašeho blogu to podle mě vypadá lépe. Já jsem na svůj blog udělal to že když se najede myší na odkaz tak se rámeček z plného změní na tečkovaný. 
   Budeme vycházet z tohoto videa - dáme si nezobrazovat karty, ale při psaní kódů je napíšeme jiným způsobem. Využijeme kromě HTML kódů také JavaScripty. Šablona vypadá nějak takhle:

   Pokud chcete mít ozdobné karty tak je musíte nejprve vložit na internet, dvě na každou kartu (po najetí kurzoru myši a po odjetí). Šablona je vytvořená na pět stránek.

3 komentáře:

  1. Ďakujem vám za všetky návody Blogger, aj že ste ochotný sa o svoje vedomosťami s nami podeliť. Práve si zakladám svoj prvý blog a ak to zvládnem, určite niečo z doporučeného využijem. Ešte raz, vrelá vďaka.

    OdpovědětVymazat
  2. Zabudla som dodať:
    Je mi ľúto, ale video je nedostupné. Nebol by ste taký dobrý znova dať na neho link?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc rád že jsem Vám pomohl. Bohužel video asi autor smazal, ale pokusím se najít náhradu.

      Vymazat

Pokud položíte nějakou otázku, tak odpověď na ni můžete čekat do několika hodin na této stránce.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...